ترافیک سنگین در سجاد، میدان قائم و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱مهر ۱۴۰۳) تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد، شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران، تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲ پرستاران توصیه‌های طب ایرانی برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفلوانزا و درمان آن‌ها دشواری‌های پیگیری پرونده‌های قصور پزشکی که خیلی‌ها را از ادامه راه بازمی‌دارد ثبت ۲۵ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ پلیس فتا: ارسال پیامک‌هایی با عنوان سفرهای ارزان، کلاهبرداری است
سرخط خبرها

هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم

  • کد خبر: ۲۴۶۱۳۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم
نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین گفت: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون مورد فوتی در زمینه گرمازدگی نداشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات درمانی ارایه شده به زائران اربعین اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند که بخش اعظم آنها زوار خارجی هستند.

وی افزود: با سایبان‌ها و تونل‌های هوای سرد و همچنین درمانگاه‌های هلال احمر که برای زائران تعبیه شده است، شرایط خوبی را در خدمات‌رسانی به مردم داریم.

کولیوند بیان کرد: درمانگاه‌های هلال احمر در داخل خاک ایران و عراق مستقر شده‌اند و رضایت‌مندی مردم بسیار خوب است. مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم، برخی از اتباع خارجی هستند که مجوز ندارند و در پشت مرز منتظر هستند، اما طرف عراقی اجازه ورود به آنها را نمی‌دهد.

نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید اعلام کنند که اتباعی که مجوز ندارند اقدام به سفر نکنند؛ چراکه طرف عراقی اجازه ورود نمی‌دهد. در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون تلفاتی در زمینه گرمازدگی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در ساعات پایانی روز بیشتر بوده و نشان‌دهنده تاثیرگذاری آموزش‌های ارائه شده به مردم است، عنوان کرد: مردم به این مسئله آگاه شده‌اند که نباید در طول روز که گرمای هوا به اوج می‌رسد، اقدام به پیاده‌روی کنند.

نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین همچنین امروز از مرکز درمانی «شیب» در خاک کشور عراق بازدید و بر ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران بیمار تاکید کرد. «شیب» مرکز درمانی مشترک جمعیت هلال احمر و حشدالشعبی در نقطه صفر مرزی، بعد از مرز چذابه و در خاک کشور عراق است که تیم‌های درمانی هلال احمر به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->